مسابقه پژوهشی جمله نویسی وپارگراف نویسی درمورد مقام شامخ معلم

باسمه تعالی 

مسابقه پژوهشی 

طلاب عزیز وگرامی  سلام 

 

بهترین وزیباترین جمله یا پارگراف در مورد مقام شامخ معلم  را در وبلا گ مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها )جویبار ویا در وبلاگ پژوهشی  مدرسه علمیه بارگذاری نمایید . لطفا  با رای خود به  بهترین جمله یا پارگراف   مارادر انتخاب نفر برگزیده یاری نمایید . 

                                                                                                                                                  

درضمن  قوانین نگارشی وپارگراف نویسی  را رعایت فرمایید.

                                                                                                                                 واحد پژوهش حوزه علمیه الزهرا (س)جویبار

(بیانات مقام معظم رهبری )                                                       

این معلمان چه قدر عزیزند .این شغل معلمی چه قدر اندیشمنداست .این مرتبه ی تعلیم چقدروالا وبلند است ،که همه انسانها ی فرزانه ،انسانهای بزرگ وبرجسته ،هرجایی که باشند ،خودراپرورده ی دست معلم میدانند وسایه ی معلم رابرسرخودشان حس می کنند.(بیانات مقام معظم رهبری )

 

   خانم راضیه علینژاد                                                                                         
عشق معلم است ومعلم عشق .خوشا آن که عاشق شود .بهترین معلم همان است که در کلاس نگاهش میان ذهن ودل دانش آموز ،طواف می کند.

خانم فاطمه مهدوی

چه کسی هردولبم رابه الف بازنمود
چه کسی جامه تقوا به تنم ساز نمود
ای معلم که تورا دانش بسیاربود
جان شاگرد به فدایت که سزاواربود
معلم عزیزم روزت مبارک

                                      

  • نظر از: مدیریت استان مازندران
    1395/02/14 @ 09:51:18 ق.ظ

    مدیریت استان مازندران [عضو] 

    با سلام و تشکر به خاطر درج مطلب و برگزاری مسابقات مفید
    موفق باشید.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.