طرح پژوهشی

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

atentStyles DefLockedState="false” LatentStyleCount="156″>

طرح پژوهشی ” اشنایی با منابع قران پژوهی ” در مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا…. علیها) شهرستان جویبار بر گزار گردید .

جهت ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا…. علیها)  جویبار طرح پژوهشی با عنوان ” آ شنایی با منابع قرآن پزوهی ” با حضور استاد برجسته علوم قرآنی ، حاج آقا ابو ترابی برگزار گردید .

ایشان با استناد به ایات و روایات ، اهتمام به امر پژوهش را لازم و ضروری دانسته و گفت : ” اینکه خداوند در قران کریم آیاتی را درزمینه تحقیق و تفحص آورده ،نشانگر جایگاه با فضیلت پژوهش است . ”

وی با معرفی موضوعاتی از قرآن کریم ، به نحوه پژوهش مطلوب و مفید پرداخته و در این زمینه مهمترین منابع و سایتهای مربوط به قرآن پژوهی را معرفی کرد .

ابو ترابی در بخشی از سخنان خود گفت  : ” امروزه امر تحقیق با توجه به توسعه امکانات پژوهشی که به آسانترین شکل در دسترس همگان است بسیار آسان تر از گذشته می باشد .”

وی در پایان به وظیفه خطیر طلاب در زمینه پژوهش اشاره و آن را لازمه پویایی علوم طلبگی دانست .

طرح پژوهشی " اشنایی با منابع قران پژوهی " در مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا.... علیها) شهرستان جویبار بر گزار گردید . جهت ارتقای سطح علمی – پژوهشی طلاب مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا....…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.