ویژه ولادت امام رضا ( علیه السلام )

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

ayout v:ext="edit">

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ( علیه السلام ) !

عطری به مشامم  می رسد گویی بوی بهشت را استشمام می کنم گویی دری از درهای بهشت خدایی بر روی زمین باز شده است قطعا خراسان قطعه ای از بهشت است  و هیچ کس را گمانی نیست که بهشت رضا فرقی با بهشت ابدی دارد .

یا امام رضا  ! اینجا خراسان است همان بهشتی که هر کسی با هر رنگ و نژاد و ملیتی در ان قدم بگذارد از غم عالم رها می شود و گویی تمام آن غم و اندوهه در حرم امن تو از دلهای عاشقانت پر می زند و خنکای یاد و ذکرت هر  عا شقی را دلبسته گنبد طلایت می کند تا بر لطف و احسان بیکرانت و در حرم با صفایت آرام  گیرد و تجلی نور رحمت الهی را نظاره کند و آنگاه است که رافت  و مهربانی ات را  با هیچ چیز عالم عوض نمی کند .

هر لحظه لحظه بودن در حرمت برابر است با دریای بیکران رحمت الهی .

یا امام رضا ! تویی مقتدای این سرزمین و حضور سبزت آرام بخش دوستدارانت .

حضورت را با قشنگ ترین واژه ها گل باران می کنم و سلام و تحیت خداوند تقدیم تو باد

یا مقتدای من ! هر چند بضاعتم اندک است و از دور چشم به نورانیت گنبد طلایت دوخته ایم ما را به خادمی بهشت پر نورت بپذیر . ” دلنوشته : زهرا خورشیدی - طلبه پایه سوم ”

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ( علیه السلام ) ! عطری به مشامم  می رسد گویی بوی بهشت را استشمام می کنم گویی دری از درهای بهشت خدایی بر روی زمین باز شده است قطعا خراسان قطعه ای از بهشت…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.