تمثیلات تربیتی

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 

تمثیلات تربیتی :

کوزه و هوا :

دلی که از عشق دیگری پر است و هزار رنج دارد ، از عشق خدا سرشار نمی شود . کوزه به اندازه ای از هوا خالی شده از آب پر می شود . مغرور نباش که در کنار فراتی و در میان آب . کوزه واژگون در میان آب هم ، از آب خالی است .

قرآن وپل :

قرآن همچون پلی بود که ما را می رساند ولی اکنون همچون موضوعی شده است که به تحقیق علمی در آن قانع شده ایم . ما به جای این که با آن نور نگاه کنیم به آن نگاه کرده ایم ، این است گناه ما ، بازی با کتابی که برای رها کردن بازیها آمده است .

قران و مکتب :

در مکتب استادی داشتیم سخت گیر که سخت گیریها و فشارش ما را از قران وتعلیمات دینی بیزار کرد . از این فشارها و تجربه ها آموختم که دیگر تخم نفرت را اینگونه در دلها نریزم . و نیز در توصیه به استاد مذهبی پر از شور جوانی که بر سر درس ندادن انقلاب سفید کارش به ساواک کشیده بود گفتم : ” انقلاب سفید درس بده سخت گیری هم بکن و مردودشان هم بکن تا بذر نفرت و بیزاری بکاری . ”

تمثیلات تربیتی : کوزه و هوا : دلی که از عشق دیگری پر است و هزار رنج دارد ، از عشق خدا سرشار نمی شود . کوزه به اندازه ای از هوا خالی شده از آب پر می شود . مغرور نباش که در کنار فراتی و در میان آب . کوزه وا…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">
  • ...
    نظر از: ...
    1392/08/01 @ 01:34:38 ب.ظ

    ... [بازدید کننده]

    سلام .ممنون

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.