آموزش مهارتهای تبلیغ

بر پایی اولین جلسه آموزشی  ” مهارتهای تبلیغ ” ویژه

دانش آموختگان در مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا….

علیها ) شهرستان جویبار 

کانون دانش اموختگان مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا… علیها) شهرستان جویبار جهت ارتقاء مهارتهای تبلیغ اقدام به برگزاری جلسات آموزشی در این زمینه نمود .
مشاور و مبلغ مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا… علیها ) ، زهرا سادات زهراپور در اولین جلسه آموزشی خود با اشاره به راهکارهای اصولی در امر تبلیغ ، شیوه بیان آموزه ها و نحوه ارتباط با مخاطب را از مهمترین عوامل موفقیت در امر تبلیغ عنوان کرد .
وی گفت : ” اولین قدم برای شروع یک ارتباط خوب آرامش خود مبلغ است که آن هم باید هوشمندانه انجام گیرد . ”
ایشان با تاکید بر این مساله که کار تربیت از همان سنین کودکی باید با دقت انجام گیرد ، افزود : ” مخاطبین در سنین مختلف دارای ویزگیهای متفاوتی هستند که هر کدام از این قابلیتها در مقاطع مختلف باید مورد توجه قرار گیرند و زمینه های رشد شان فراهم گردد. “
خانم زهرا پور با اشاره به وظیفه مبلغین در رفع ناهنجاریهای اجتماعی به ویزه در مدارس دخترانه به مساله ” دوستی با جنس مخالف ” اشاره کرده و راهکارهایی را برای مبلغین در راستای برخورد با این مراجعات بیان و تاکید کرد : ” یک مبلغه دین ابتدا فقط باید حرفهای فرد مقابل را گوش دهد و از طرد کردن و کوبیدن احساسات و عواطف او بپرهیزد . ”
ایشان در ادامه افزود : ” شما میتوانید با بر شمردن خطرات دوستی با جنس مخالف و عوارض آن در زندگی مشترک سالهای اینده ، راه را برای برگشت این افراد باز بگذارید . ”
خانم زهرا پور با تاکید به این مساله که شیوه های بر خورد و حضور دختران در اجتماع به ویژه برخورد با نا محرم را باید با بیانی خوش آموزش داد ، گفت : ” رابطه غیر شرعی که فقط منجر به تخلیه کاذب احساسات و عواطف شود در زندگی مشترک آینده تاثیرات نامطلوبی به جای میگذارد که حتی به طلاق نیز منتهی می شود . ”



هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.